FAQ
Uneori ne gândim dacă n-ar trebui să fie chiar landing page-ul mumuconcept.ro.
De ce, sigur te vei întreba. Pentru că ne va ajuta să începem cu dreptul orice viitoare relație de afaceri am putea vreodată avea.
Așa cum tu ai așteptări și cerințe, și noi le avem pe ale noastre. Ne-am bucura ca ele să coincidă, măcar prin punctele esențiale.
Așadar, te rugăm să parcurgi această secțiune cu atenție și să nu o iei în derizoriu, pentru că noi, și te asigurăm de asta, chiar nu glumim cu lucrurile de mai jos. Scenariul cel mai optimist este cel în care, după cele citite, vei accesa secțiunea Contact. Dacă nu, asta este...poate data viitoare. 🙂
Q: Totuși, cine sunteți și de ce aveți așa o părere bună despre voi?
A: Suntem niște oameni cu experiență și cu multe proiecte diverse la activ. Dar, pentru că e simplu să ne lăudăm, cel mai corect este să stabilim o întâlnire pentru a ne cunoaște mai bine. Pe scurt, ne place să credem că suntem niște oameni rezonabili și decenți care își doresc să lucreze cu clienți rezonabili și decenți. Ne-am bucura să te convingem și pe tine de astea.
Până la întâlnire, însă, continuă să citești acest FAQ.
Q: N-am timp și chef de prostii d-astea, faceți voi ceva acolo și-mi arătați peste X săptămâni, bine? Hai, la treabă!
A: Exact genul de client cu care nu vrem să avem de a face nici pentru [completează tu suma] milioane de euro!
Q: Am nevoie cu adevărat de PR, comunicare sau o agenție?
A: Într-o lume în care este tot mai dificil să vii cu o idee sau cu un produs revoluționar, rolul unei agenții este acela de a pune în evidență valorile sau caracteristicile care te vor diferenția de restul. Comunicarea este un punct esențial în activitatea oricărei firme care dorește să reziste pe piață și să crească. Dacă ne întrebi pe noi, răspunsul este unul afirmativ: oricine încearcă să vândă un produs sau un serviciu are nevoie de tot ce presupune o agenție de publicitate: branding, comunicare, PR, strategie de marketing etc. E bine de știut că a apela la niște profesioniști ar trebui, cel puțin în teorie, să ofere rezultate sensibil mai bune decât dacă decizi să faci treaba asta pe cont propriu.
Q: Sunt un antreprenor autentic cu un mic complex mesianic, așa că, fără falsă modestie, mă pricep la orice. Dacă vă explic eu ce și cum în două vorbe și voi implementați, batem palma?
A: Puțin probabil, cel mai bine ar fi să ne oprim aici. N-are sens să te plictisim cu niște explicații pe care, oricum, nu te vei obosi să le înțelegi.
Q: Măi, nu e rău ce ați făcut aici, dar dacă am schimba rozul acesta cu albastru și am scrie aici și un slogan, plus că parcă nu-mi place fontul, aș vrea ceva mai industrial. De fapt m-am tot gândit și cred că era, totuși, mai bine fără slogan, dar parcă nici pe albastru nu arată bine…și fontul, parcă are ceva, nu știu să zic ce.
A: Feedback-ul e foarte bun, excelent chiar. Dar să nu-l confundăm cu nehotărârea. Iar nehotărârea asta perpetuă are în spate o lipsă crasă de viziune. Ori dacă tu nu știi bine ce vrei, nici noi nu te vom putea ajuta. Vom pierde împreună timp și bani. Deci nu, nu în felul ăsta!
Q: Știți, eu, așa, am niște idei briliante, dar nu prea pot să le desenez / exprim. Le puneți voi în mișcare?
A: Nici pomeneală! Nu luăm de-a gata ideile clientului. Credem în colaborarea strânsă cu el, îl ascultăm, îl rugăm să ne pună la dispoziție cât mai multe informații despre produsul său, apoi, pe baza cercetării și a datelor, concepem o idee cât mai potrivită produsului său.
Q: Dar chiar așa dictatoriali sunteți?
A: Nicidecum. Însă plecăm de la o premisă foarte simplă: dacă ai venit la noi, înseamnă că ai încredere în noi și ești convins că am putea să facem o treabă bună. Tu pune-ne la dispoziție informațiile pe care ți le cerem, răspunde onest la chestionarele pe care ți le vom da, ajută-ne la cercetare și lasă-ne să adunăm totul și să prezentăm un plan bun. Interesul nostru este ca tu să fii mulțumit, să îți dorești o colaborare pe termen lung și poate chiar să ne recomanzi altora.
Q: Cât ar dura un întreg proces de branding sau rebranding?
A: Nu există un răspuns standard la această întrebare pentru că un proces complet de branding/rebranding depinde de mai mulți factori. Însă, din experiența noastră, un termen realist este undeva în jurul a 6 luni.
Q: Pe românește, câți bani ar trebui să bag eu în treaba asta?
A: Nu există un răspuns perfect aici, dar îți zicem că începem cu o oră-două de consultanță pentru a înțelege mai bine cât de mulțumit ești cu actuala imagine a companiei/produsului, ce anume vrei să îmbunătățești și cu o analiză privind poziționarea față de competiție. În funcție de asta, îți putem oferi ulterior și un plan, costuri, număr de ore de lucru și o serie de rezultate la care ar trebui să te aștepți.
Scrie-ne!!
Dacă ai ajuns până aici, probabil te-am convins deja că suntem potriviți și că nu suntem chiar agenția aia de la colțul blocului.
Dacă ai întrebări pentru noi și nu au fost acoperite până acum, dă-ne de veste.